Jouw mandje

VEELGESTELDE VRAGEN

Het kan goed zijn dat wij iets kut of helemaal niet hebben uitgelegd. Hieronder zie je antwoorden op wat populaire vragen. Andere vraag? Stel hem hier

 

Discretie & Veiligheid: 

Bestellen & Betalen: 

Bezorging: 

Ruilen & Retourneren: 



Goedkopekutspullen, moet dat nou zo grof?

 

Ja. Het hangt een beetje van jouw definitie van grof af, maar zelf vinden we het vooral een verfrissende en leutige benadering van erotiek dat toch sinds jaar en dag onnodig belegen en serieus benaderd wordt.

Wij misten de knipoog, de glimlach, de relativering. Iets waar wij in elk geval in de huidige kut-tijden steeds meer behoefte aan hebben. We voelen ons wat dat betreft geïnspireerd door bijvoorbeeld Burger King die via humor de verhouding met McDonalds op scherp zet. En door Zeeman die met een knipoog redelijk briljant de hele exclusieve fashion categorie in een ander daglicht zet. 

Nu is grof zijn voor ons helemaal geen doel op zich - en na een rondvraag in onze vriendenkring blijken we zelf ook helemaal geen ordinaire types - maar wat zou jij doen als je die glimlach zoekt én erachter komt dat de domeinnaam Goedkopekutspullen.nl nog vrij is? 

Tegelijk begrijpen wij dat onze humor niet bij iedereen goed zou kunnen vallen. Mocht je Goedkopekutspullen aanstootgevend vinden, dan spijt ons dat en adviseren we je elders je kutspullen te kopen.

Voor de rest: veel plezier met shoppen van hetzelfde spul voor minder!

 

 

Kan ik veilig bestellen bij jullie?

 

Uiteraard. Als je in onze webshop betaalt en persoonlijke gegevens moet achterlaten, dan moet je er vanuit kunnen gaan dat jouw surf-, betaal- en verzendproces zo veilig en betrouwbaar mogelijk is. Dat heeft dan ook onze grootste aandacht.

Zo winkel je bij ons via een beveiligde verbinding, een zogenaamde SSL-verbinding, herkenbaar aan het slotje in de adresbalk van de website.

Daarnaast kan je betalen via de bekende en veilige betaalmethodes (iDeal en credit card). 

Verder is het vanzelfsprekend dat we jouw persoonlijke gegevens nooit door ons openbaar zullen worden gemaakt en/of worden verstrekt aan derden, anders dan wat noodzakelijk is om de transactie en verzending te kunnen voltooien (bijv. een bezorgdienst voor je adres).

We zijn niet voor niets aangesloten bij het grootste Keurmerk van Nederland (stichting Webshop Keurmerk) die garant staat voor een betrouwbare en veilige webshopomgeving.

 

Voor meer info over ons privacybeleid klik hier.

 

Wat staat er op de verzenddoos?

    Omdat niet iedereen openlijk wil of kan zijn over zijn bestelgedrag, zal de naam van onze webshop (Goedkopekutspullen.nl) nooit zichtbaar zijn op de buitenzijde van onze pakketten, noch wordt duidelijk dat het om erotische artikelen gaat.

    Verwacht een gewone doos  met een witte allesverhullende sticker met ‘Postorder’ als naam van de verzender.  

    Voor meer info over verzending klik hier.


      Wat staat er op mijn bankafschrift?

       

      Omdat niet iedereen openlijk wil of kan zijn over zijn bestelgedrag, zal de naam van onze webshop (Goedkopekutspullen.nl) nooit zichtbaar zijn op jouw bankafschrift, noch wordt duidelijk dat het om een aankoop bij een erotische webshop gaat.  

      Op jouw afschriften vind je daarom enkel de bedrijfsnaam ‘SP Gadgetaria VOF’ terug.

       

       

        Hoe hoog zijn de verzendkosten?

         

        Voor verzending binnen Nederland en België geldt:

        • Gratis verzenden bij bestellingen vanaf € 45,- .
        • € 3,90 bij bestellingen onder € 45,-.

         

         

          In sommige gevallen (bijv. tijdens speciale aanbiedingen en/of promotionele events) kunnen de verzendkosten afwijken. Dit zal altijd bij de actie vermeld worden.

            

            Kan ik achteraf betalen?

             

            Ja, naast veilig en vertrouwd betalen met iDeal of credit card, kan je bij ons ook achteraf betalen via Klarna.   

             

              Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

               

              Nee, als je bij ons iets besteld ben je niet verplicht om een account aan te maken.

              We adviseren overigens wel om dat te doen, aangezien je daarmee toegang krijgt tot je bestelhistorie, facturen en actuele verzendstatus. Bovendien maakt dat het proces van een eventuele volgende bestelling een stuk makkelijker en sneller.

               

                Kan ik een bestelling kosteloos annuleren?

                 

                Ja dat kan, en zonder opgaaf van reden. De enige voorwaarde is wel dat de bestelling nog niet verzonden is (en je dus nog geen verzendbevestiging hebt gehad).

                Annuleren werkt als volgt: je stuur ons een berichtje terug op je mail met je aankoopbevestiging. Vervolgens beoordelen wij of je op tijd bent en zorgen voor creditering en terugbetaling. Het kan een paar dagen duren voordat je het aankoopbedrag weer op je rekening staat.

                Is de bestelling al onderweg? Dan kan je gebruik maken van onze retourregeling.

                Kijk hier voor meer info en voorwaarden hierover.

                  

                  Kan ik mijn bestelling als brievenbuspost ontvangen?

                   

                  Ja, maar alleen als jouw bestelling fysiek past in een pakket wat voldoet aan de maximale voorgeschreven afmetingen die gelden voor brievenbuspost. Een brievenbuspakje mag maximaal 38 x 26,5 x 3,2 cm groot en 2 kg zwaar zijn. 

                    

                    Verkopen jullie ook cadeaubonnen voor jullie webshop?

                     

                    Jazeker, want niets zo geil als geven ;-)

                    Onze cadeaubon heet Goedkope Kutbon, waarbij je kunt kiezen uit een bon ter waarde van 10,-, 25,- 50, of 100,-. Met de bon sturen we een sjiekdefriemel envelopje mee om het geven nog gezelliger te maken.   

                    De Goedkope Kutbon is hier verkrijgbaar. Maar weet waar je aan begint, want je zal die gelukkige vriend(in) van je een stuk minder vaak gaan zien.

                      

                      Wat is de levertijd van een bestelling?

                       

                      Als het artikel gewoon op voorraad is dan mag je voor verzending binnen Nederland rekenen op 1 werkdag. Voor 23:00u besteld, de dag erna geleverd. Voor België geldt 2-3 werkdagen.

                      Onze voorraadstatus is in principe altijd up to date, maar mocht een artikel onverhoopt toch niet direct voorradig zijn, dan houden we je op de hoogte van de geschatte levertijd. Wil je daar niet op wachten, dan kan je de bestelling van nog niet verzonden artikelen altijd annuleren.

                        

                        Werken jullie met Track & Trace?

                         

                        Ja, voor elke bestelling geldt dat je direct van ons een track & trace code ontvangt, zodra wij jouw bestelling hebben afgegeven aan de vervoerder.

                         

                          Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

                           

                          We laten bezorg- en pakketdiensten weten dat jouw bestelling alleen mag worden afgegeven op het door jou opgegeven (huis)adres.

                          Ben je op het bezorgmoment niet aanwezig, dan probeert de bezorger het op een ander moment. Na 2x niemand thuis te treffen kan je het pakket zelf ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. Hiertoe vind je een briefje in jouw brievenbus.  

                          Je kunt overigens ook zelf al bij je bestelling aangeven dat je het liever afhaalt bij een afhaalpunt bij jou in de buurt.

                          Vergeet dan i.i.g. niet je legitimatie mee te nemen, en zorg dat je het binnen de aangegeven termijn afhaalt.

                           

                            Verzenden jullie naar alle landen?

                             

                            Ja dat kan. Voor alle landen buiten Nederland en België gelden wel andere verzendkosten, deze zijn afhankelijk van het pakketgewicht. Bij het afrekenen zullen deze verzendkosten zichtbaar zijn.

                               

                              Kan ik alle producten terugsturen of ruilen?

                               

                              Je zou het wellicht niet meteen verwachten, maar ook kutspullen kan je binnen 14 dagen ruilen en/of retourneren, zonder opgaaf van reden. Hieraan zijn uiteraard wel een aantal voorwaarden verbonden.

                              De belangrijkste is de wettelijke hygiëne voorwaarde die geldt voor alle seksspeeltjes, drogisterij-artikelen (w.o. condooms en glijmiddelen) en ondergoed. Die houdt in dat een verpakking zonder dichte seal niet geruild of geretourneerd mag worden, tenzij er een defect aangetoond kan worden en als reden wordt opgegeven.

                              Alle voorwaarden m.b.t. ruilen en/of retourneren vind je hier.

                               

                                Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

                                 

                                Zodra wij de retourzending hebben ontvangen en jij hebt voldaan aan de voorwaarden voor ruilen en/of retourneren, dan zullen wij het volledige aankoopbedrag binnen twee weken terugstorten via dezelfde betaalmethode waarmee jij betaald hebt. 

                                Alle voorwaarden m.b.t. ruilen en/of retourneren vind je hier.

                                 

                                  Zijn er kosten verbonden aan retourneren of ruilen?

                                   

                                  Als je de gehele bestelling retour stuurt, betalen wij de kosten van de retourzending. Stuur je slechts een deel terug dan zijn de kosten voor jouw eigen rekening. 

                                  Alle voorwaarden m.b.t. ruilen en/of retourneren vind je hier.